Ikon som illustrerar filtyp | Filnamn | Filstorlek | Datum fil laddades upp |
---|---|---|---|
![]() |
Föregående | ||
![]() |
Anmälan av serveringsansvarig personal.pdf![]() |
53.6 kB | 2019-02-05 16.08 |
![]() |
Anmälan om ändrade ägarförhållanden.pdf![]() |
41.7 kB | 2019-02-05 16.08 |
![]() |
Ansökan för alkoholtillstånd.pdf![]() |
132.3 kB | 2019-02-05 16.08 |
![]() |
Ansökan om alkoholtillstånd, enstaka tillfälle, period till slutet sällskap.pdf![]() |
97.8 kB | 2019-02-05 16.32 |
![]() |
Ansökan om alkoholtillstånd, enstaka tillfälle, period till allmänheten.pdf![]() |
88.9 kB | 2019-02-05 16.32 |
Vi rekommenderar att man laddar ned blanketten innan man fyller i den, för att säkerställa att uppgifterna man fyller i sparas. 1) Ladda ned blanketten. 2) Fyll i blanketten. 3) Spara blanketten på din dator. 4) Skriv ut den eller skicka den vidare.
Dina uppgifter registreras
De uppgifter som du lämnar i blanketter eller e-tjänster kommer Arjeplogs kommun att registrera i datasystem. Registreringen görs för att kommunen (eller kommunens underleverantör) ska kunna fullgöra sin skyldighet gentemot dig, eller den tjänsten berör. Regsitreringen kan också säkra information som är av livsavgörande betydelse.
Uppgifterna kommer att sparas så länge de behövs i verksamheten. Vill du veta exakt hur länge de sparas kan du vända dig till kommunens kundtjänst. Om du är missnöjd med hur Arjeplogs kommun behandlar personuppgifter om dig har du möjlighet att lämna klagomål till Datainspektionen. För mer information om dataskydd, se Datainspektionens webbplats.
Publicerad av: Martin Stråmo
Senast ändrad: