28 november 2019

Jobbsökningar sker tillsvidare endast via post och e-post

En bild på någon som lägger ned ett kuvert i en brevlåda. Kuvertet är adresserat Personalkontoret på Arjeplogs kommun.

Det är driftstörningar i HR Supporten (Arjeplog kommuns tjänst för att hantera jobbannonser och jobbansökningar). Tyvärr kommer varken Arjeplogs kommun eller arbetssökande in i systemet. Vi vet än inte hur länge driftstörningarna kommer pågå, men våra förhoppningar är att tjänsten är uppe så snart som möjligt.

Tills vidare tar Arjeplogs kommun endast emot ansökningar via e-post eller vanlig post. Se www.arjeplog.se/jobb för mer information om hur du ansöker och vilka lediga tjänster vi har ute just nu.

Vi lägger ut våra tjänster via Arbetsförmedlingens platsbank. Även där används HR-supporten för att ta emot ansökningar, via en länk i högerspalten. Denna länk fungerar inte heller, på grund av driftstörningarna.

Har du skickat in en ansökan under november?
Till dig som skickat in en jobbansökan under tidsperioden 1/11-2019 t.o.m. 25/11-2019 ber vi dig att skicka in dina uppgifter igen, läs mer på www.arjeplog.se/jobb

Publicerad av: Martin Stråmo
Senast ändrad: 28 november 2019

Information

Kommunikatör
Martin Stråmo
Tel: 070-206 52 98

Kontakt

Öppettider
Växel: 0961 - 140 00
Mån-Fre: 8.00-17.00

Dag före röd dag:
09.00-13.00

Medborgarservice
0961-144 44
Mån-Fre: 09.00-16.00

Socialtjänsten
ifo@arjeplog.se
Mån-Fre: 09.00-16.00

Lunchstängt: 12.00-13.00
kommun@arjeplog.se